דלג על בר עליון
בר עליון
לעמוד הבית
לוח מודעות
רכז/ת אדמיניסטרציה והכשרות מקצועיות מכללה בקהילהתאריך פרסום: 18/07/18
הגדרת תפקיד: רכז/ת אדמיניסטרציה והכשרות מקצועיות מכללה בקהילה
לרשת המכללות של החברה למתנסים דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה והכשרות מקצועיות

תיאור תפקיד
תפעול אדמיניסטרטיבי של קורסי הכשרה
עבודה בהתאם לנהלי משרדים ממשלתיים – הגשות, תמיכות, הכרות וכו'
ריכוז שירותי אדמיניסטרציה למכללה
תפעול אתר האינטרנט והפייסבוק
מתן מענה ושירותי משרד לצוותי המכללה ולרכזים במרכזים הקהילתיים
תחומי אחריות
בקרה ודיווח למשרדים הממשלתיים
גיוס מורים / מרצים בתחומים שונים
הכשרת מרכזים קהילתיים מול משרדי הממשלה השונים בהתאם לנהלים
תפעול אדמיניסטרטיבי של המכללה לרבות תפעול אתר המכללה ודף הפייסבוק, קשר רציף מול חברת אתריקס המספקת שירותי עיצוב גרפי.
הכנת משכורות עובדים

כישורים נדרשים
תואר ראשון -חובה
ניסיון בתחום הכשרות מקצועיות, מכללות וקורסים – יתרון משמעותי
הכרות עם מסגרות הכשרה ונהלי עבודה מול משרדי ממשלה – יתרון
ניסיון וממשקי עבודה מול גורמים ממשלתיים -יתרון
סדר וארגון
ידע והכרות עם עולם הדיגיטל - פייסבוק וניהול אתר
יכולת כתיבה והתבטאות בכתב
שירותיות, יצירתיות ראש גדול

יש לשלוח קורות חיים ל efratetra@matnasim.org.il עד לתאריך 25.7.2018

כפיפות
מנהלת המכללה
תנאי העסקה : 100% משרה
מיקום: מטה החברה – לוד
משאבי אנוש



מכרז – מנהל/ת אזור צפוןתאריך פרסום: 16/07/18
מכרז – מנהל/ת אזור צפון

• היקף משרה 100 אחוז
• תחילת עבודה – ספטמבר

הגדרת תחומי אחריות מרכזיים בתפקיד
מנהל האזור אחראי על כלל הפעילות המקצועית (שיעורי העשרה בבי הספר ובגנים) והמנהלית (תקציבית, שכר, חוזים) של התוכנית באזור הצפון (חדרה-גולן)
בתפקיד זה מוביל מנהל האזור את הרכזים הישוביים, פועל מול הרשויות המקומיות ומייצג את הנהלת התוכנית תוך קידום ופיתוח התוכנית באזור .

אחריות מקצועית ומנהלתית:
o עבודה מול רשויות מקומיות, מוסדות חינוך, משרד החינוך, החברה למתנסים,תפנית.
o ניהול שותף של כ"א כולל רכזים ישוביים, מטה ומדריכים החל מהיבטים של שכר, חוזי עבודה וכלה בשילוב מיטבי במוסדות הינןךבאזור.
o ייזום פעילויות ופרוייקטים מקצועיים יחודיים לתוכנית ו/או בשיתוף עם החברה למתנסים ותפנית.
o ביצוע בקרה על איכות העבודה בשטח.
o בניית תוכנית עבודה שנתית ובקרה על יישומה
o ביצוע בקרה וניהול תקציבי תוך ניסיון להרחיבו ולהגדיל את התוכנית בפעילויות במימון עצמי באזור.


דרישות סף להגשת מועמדות:
o בעל/ת תואר BA לפחות בתחומי חינוך וחברה, מדעי ההתנהגות או כל מגמה רלוונטית אחרת.
o יתרון לבעלי/ות תואר שני ו/או תעודת הוראה
o ניסיון מעשי ומשמעותי במסגרת חינוכית פורמלית/בלתי פורמלית של לפחות 5 שנים בעשר שנים האחרונות.
o ניסיון בניהול תקציבים גדולים (לפחות 50 מיליון ש"ח ), כח אדם ומינהל חינוכי.
o כושר ביטוי בע"פ ובכתב ברמה גבוהה מאד.
o רישיון נהיגה, ניידות ונכונות לעבודה בפריסה גיאוגרפית רחבה ובשעות גמישות.


כישורים נדרשים
o יכולת לפתח קשרים אישים ומקצועים עם בעלי תפקידים
o יכולות ניהוליות להובלת והנעת צוותים מקצועיים
o ראיה ארגונית רחבה הכוללת הובלת צוותים, יכולת העברת מסרים, בניית תהליכים ושיטות עבודה
o תקשורת בינאישית מצויינת
o יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומשתנה

תנאים כללים:
הגשת מועמדות למכרז תתבצע עד תאריך: 30-7-18
יש לשלוח קו"ח למייל: matnasimlod@gmail.com



משאבי אנוש



דרוש\ה גרפיקאי\ת ביצועיסט\יתתאריך פרסום: 12/07/18
תיאור התפקיד

לחברה למתנ"סים דרוש\ה גרפיקאי\ת ביצועיסט למשרה מידית. התפקיד כולל עיצוב גרפי במגוון פלטפורמות.

כישורים נדרשים
- עברית שפת אם. אנגלית או ערבית – יתרון
- ניסיון בעיצוב פרסומות במדיות השונות ( לפלטפורמות דיגיטל ופרינט)
- שליטה בתוכנות עיצוב (InDesign, Illustrator, Photoshop)
- ידע בתחום הגרפיקה בנושאים הבאים: הפקת ניוזלטר\בניית דפי נחיתה
- ניסיון בקריאייטיב ושיווק – יתרון
- מקצועיות, אחראיות, שירותיות ומוסר עבודה גבוה


תיתכן עבודה בשעות לא שגרתיות

היקף המשרה
משרה מלאה

מיקום המשרה
המלאכה 4, לוד

כפיפות
מנהל מחלקת פרסום ודאטה

תנאי העסקה
העסקה בחוזה אישי

המכרז מיועד לגברים ונשים.
חובה לציין דרישות שכר
יש לשלוח קורות חיים, תיק עבודות בצירוף אישורי השכלה למייל:calcalit@matnasim.org.il

עד לתאריך: 18\07\21


משאבי אנוש



דרושים/ות עובדי/ות משאבי אנוש למחוזות מרכז ותל אביב, ירושלים ודרוםתאריך פרסום: 12/07/18
לתכנית חינוכית המופעלת ברמה ארצית
דרושים/ות עובדי/ות משאבי אנוש למחוזות מרכז ותל אביב, ירושלים ודרום
תיאור התפקיד:
עובדי משאבי אנוש יתנו מענה מקצועי מתאים בתחומים הבאים:
- איתור וגיוס המורים/ות
- השמתם במרכזי ההשכלה
- תאום תכניות העבודה של המורים/ות- בהתאמה לצורכי התלמידים/ות, ועפ"י הקצאת השעות
- העברת מורים/ות ממרכז למרכז
- בקרה ומעקב אחר מצבת העובדים
- מעקב אחרי הגשת בקשות לוועדת "חריגי מורים" של המשרד
- ביצוע שימועים
- השתתפות בישיבות מחוזיות ע"פ זימון הממונה
- נוכחות פיזית בישובים בהם ניתן השירות לפחות, אחת לשבוע
- מעקב וריכוז דוחות הנוכחות (נסיעות, שעות וכו')
- הכנת משכורות מקליטת העובד/ת ועד לסיום עבודתו/ה לרבות טיפול בשינויי שכר, ממשקים בין
תוכנות, הטבות, פיצויים (מילוי טופס 161 וכו'), פנסיה, ממשק מעסיקים, וכיוב’

דרישות התפקיד:
- תואר ראשון בתחום רלוונטי – רצוי
- בוגר קורס חשבי שכר בכיר מטעם לשכת רו"ח
- ידע ושליטה גבוהה באקסל
- ניסיון מקצועי מוכח של שנתיים לפחות בעבודה עם שכר וחוזי העסקה
- יתרון לבעלי ידע בתוכנת הרגל
- אחראיות, אמינות, דייקנות, דיסקרטיות, בעל/ת מוטיבציה, מוסר עבודה גבוה, כושר ביטוי גבוה,
אדיבות ויחסי אנוש מצוינים, ראש גדול, יוזמה ויכולת ארגונית טובה

כפיפות:
רכז/ת משאבי אנוש ושכר

היקף משרה:
משרה מלאה, 5 ימים בשבוע

מיקום:
משרדי החברה בלוד
קו"ח יש להגיש לאוריאנה פירו oriana@matnasim.org.il עד לתאריך 22/7/18 בשעה 14:00.
משאבי אנוש



דרוש/ה רכז/ת משאבי אנוש ושכרתאריך פרסום: 12/07/18
לתכנית חינוכית המופעלת ברמה ארצית
דרוש/ה רכז/ת משאבי אנוש ושכר
תיאור התפקיד:
* ניהול מו"מ עם עובדים ועריכת חוזי העסקה.
* טיפול בתשלומי שכר לכל העובדים.
* ניהול כח אדם במערכות ממוחשבות, כולל דוחות עפ"י הנדרש.
* בניית תקנוני העסקת עובדי הוראה ואחרים.
* הכרת המערכות החוקיות של העסקת עובדים.
* הכרת מערכות השכר של עובדי הוראה ואחרים
* הכנת משכורות מקליטת העובד/ת ועד לסיום עבודתו/ה לרבות טיפול בשינויי שכר ממשקים בין תוכנות, הטבות, פיצויים (מילוי טופס 161 וכו'), פנסיה, ממשק מעסיקים, וכיוב’.
* אחריות להכנת דו"חות בקרה בהתאם לדרישות גורמי המימון, בתדירות קבועה.
* אחריות על כל המערך הלוגיסטי/ארגוני הכרוך בביצוע מכרז זה וקשור בגיוס ובהפעלת מערך בעלי התפקידים בתוכנית, לרבות מורים ומנחים.
* אחריות על מערך ההפעלה והדיווח הנדרש ע"י המשרד, על ניהול כוח אדם להפעלה שוטפת של התוכנית והעמדתו לטובת הוראה ולמידה והנחיה ברשויות המקומיות ובמחוזות.
* אחריות על איתור והשמה של מורים – בהתאם לצרכים המועלים מהיחידות לקדום נוער ומהמנחים- תוך עד שבועיים מהעלאת הצורך במורה.
* אחריות על תכניות העבודה של המורים (מערכת שעות עבודה שבועית/חודשית/שנתית/תקופתית) בחלוקה שבין שעות מישרתיות ואפקטיביות - בהתאמה לדרישות ולצרכים המוכתבים ע"י היחידה לקדום נוער ובאישור הממונה במחוז.
* עמידה בקשר שוטף עם מטה התכנית, לצורך תכנון, ארגון ותיאום ביצוע התוכנית וניהול כוח האדם של התוכנית.
* סיוע למנהל/ת התוכנית ולמנהל/ת האדמיניסטרטיבי/ת בהפעלתה השוטפת, מהבחינה הארגונית.
* אחריות על הגשת דוחות ביצוע שעות ההוראה, בכל פילוח שיידרש, אל מול המשרד ו/או הקבלן האירגוני מנהלי.

* מעקב וריכוז דוחות הנוכחות (נסיעות, שעות וכו').
* ניסיון בעריכת שימועים על כל הנובע מכך + הודעה לעובד, ביצוע ומעקב שינויי שכר.

דרישות התפקיד:
* בעל/ת תואר ראשון מוכר ע"י המל"ג, בתחומים הרלוונטיים.
* תואר שני בתחומי הרלוונטיים - יתרון.
* בוגר קורס חשבי שכר בכיר מטעם לשכת רו"ח.
* ניסיון מוכח של 3 שנים בתחום, ב-5 השנים האחרונות, בניהול משאבי אנוש ושכר של
פרויקט גדול אחד, בהיקף של 500 עובדים לפחות.
* יתרון לבעלי ידע בתוכנת הרגל.
* ידע ושליטה גבוהה באקסל.
* אחראיות, אמינות, דייקנות, דיסקרטיות, בעל/ת מוטיבציה, מוסר עבודה גבוה, כושר ביטוי
גבוה, אדיבות ויחסי אנוש מצוינים, ראש גדול, יוזמה ויכולת ארגונית טובה.

כפיפות :
מנהלת אדמיניסטרטיבית

היקף משרה:
משרה מלאה, 5 ימים בשבוע

מיקום:
במשרדי החברה למתנ"סים, בלוד

קו"ח יש להגיש לאוריאנה פירו oriana@matnasim.org.il עד לתאריך 22/7/18, בשעה 14:00.

משאבי אנוש



דרוש/ה : תומכן/ית למוקד התמיכה באגף מחשוב ומערכות מידעתאריך פרסום: 02/07/18
תיאור התפקיד:
- מתן מענה למשתמשים במתנ"סים, בארגונים ובמטה (לקוחות קצה) בתחום התוכנות הנתמכות
על ידי אגף מחשוב .
- עבודה בצוות המחלקה בצורה סינרגטית ובשת"פ.
- מענה לקריאות שרות ופתרון בעיות שוטפות באופן עצמאי.
- תכנון עבודה מול יעדים.
- ייזום וניהול פרויקטים בתאום עם מנהל המחלקה/ מנהל האגף.
- סיוע בפיתוח מתמיד של תכניות לימוד מעודכנות והתאמתן לסוגים שונים של משתמשים במתנ"ס.
- הדרכה במתנ"סים ובארגונים ברחבי הארץ.
- הובלה/ השתתפות בצוות היגוי באפיון תוכנה לצרכי המשתמשים .
- עבודה בשעות בוקר ותורנות ערב בהתאם לחלוקת עבודה בצוות.

תנאי העסקה
• 100% משרה.
מיקום המשרד
• לוד
כישורים נדרשים:
השכלה טכנולוגית באחד מהתחומים : מדעי המחשב, מערכות מידע .
- אוריינטציה בתחום הטכנולוגיה והמחשוב.
- עדיפות לבעל ידע בהנהלת חשבונות.
- בעלת יכולת למידה אוטודידקטית.
- יכולת ארגון וניהול פרויקטים.
- גישה לדרכי הוראה.
- בעל תודעת שרות.
- בעל יכולת עבודה בצוות.
- אחריות אישית גבוהה.
- מוכנות לעבודה מעבר לשעות העבודה הפורמאליות.
- רישיון נהיגה חובה.
- עדיפות לבעל רכב אישי.


כפיפות : אחראי צוות תמיכה.


נא לשלוח קורות חיים : noa@matnasim.org.il
תאריך אחרון להגשה:9.7.18
משאבי אנוש



דרושים מדריכים/ןת לתכנית העשרה בתחום ספרות ילדים ותיאטרון בובות בגני הילדיםתאריך פרסום: 24/06/18

תכנית קרב למעורבות בחינוך

תיאור תפקיד:
הדרכת ילדים בתכנית יצירתית למפגש עם ספר, סיפור ותאטרון בובות בגני הילדים (טרום חובה- חובה). מפגשים שבועיים בשעות הבוקר לאורך השנה.

דרישות :
• בעלי ניסיון בהוראה או הדרכה לגיל הרך
• הכרות עם ספרות ילדים
• ניסיון תיאטרלי יתרון
• ניסיון בתחום התנועה לגיל הרך יתרון
• אהבה לחינוך ותקשורת עם ילדים

אזור: מרכז ושפלה

נא לשלוח קו"ח למיילhagitb@karev.org.il , עד תאריך 26.7.18
רק פניות מתאימות יענו

משאבי אנוש



עבור לתוכן העמודהחברה למתנ"סים מרכזים קהילתיים בישראל בע"מ - חל"צ