דלג על בר עליון
בר עליון
לעמוד הבית
לוח מודעות
דרוש/ה מנהל/ת תכנית בתי מדרש מוסיקליים בהיקף ארציתאריך פרסום: 23/11/17
תיאור התפקיד
• ניהול מערך ארצי של בתי מדרש מוסיקליים ברחבי הארץ
• ניהול מערך אמנים, רכזים מקומיים ומנחי תוכן ארצי
• יצירת שיתופי פעולה עם רשויות מפעילות, תורמים, תומכים ושותפים
• הפקת כנסים ארציים, קונצרטים, סמינרים וימי עיון
• עבודה בתחום היח"צ, הרשתות החברתיות והאינטרנט

תנאי הסף
• ניסיון בניהול והפעלת פרויקטים תרבותיים גדולים ,לפחות 5 שנים, כולל ניהול תקציבים של לפחות מיליון וחצי ש"ח בשנה
• היכרות וניסיון בעבודה עם אמנים בתחום המוסיקה ועם הפקות מוסיקליות
• ניסיון בעבודה עם רשויות ובשיתופי פעולה בהיקף ארצי
• ניסיון בעבודה עם בני נוער
• היכרות וניסיון בעולם התוכן של התחדשות יהודית
• ניסיון והצלחה מוכחת בגיוס משאבים לפרויקטים תרבותיים וחברתיים
• ייצוגיות ויכולת עבודה מול גורמים שונים
• שליטה מלאה בעברית ובאנגלית
• נכונות לעבודה קשה, ובשעות לא שגרתיות ולנסיעות מרובות ברחבי הארץ
• עבודה בסביבה דיגיטלית ואינטראקטיבית

כפיפות
מנהלת המחלקה לזהויות בקהילה

תנאי העסקה
העסקה בחוזה אישי (מותנה)


מיקום המשרד
לוד

היקף משרה
100%

יש לשלוח קורות חיים למייל: h-yehudit@matnasim.org.il עד לתאריך: 10/12/2017

המכרז מיועד לגברים ונשים.
משאבי אנוש



דרוש/ה מנהל/ת תכנית חוג לכל ילד – בחברה החרדיתתאריך פרסום: 23/11/17
תיאור התפקיד
• פיתוח תשתית מקצועית ארגונית וקהילתית להפעלת תכנית העשרה ותכנית חברתית.
• תכנון ביצוע הכשרה והדרכה לכלל אנשי המקצוע בתכנית.
• גיוס משאבים ויצירת שותפויות תוך וחוץ אירגוניות לקידום הפעילות והגדלתה.
• קשר ויצירת שותפות ברמה גבוהה עם משרד החינוך, מנהל חברה ונוער, רשויות מקומיות ובתי ספר להפעלת התכנית.
• עבודה עם מרכזים קהילתיים של החברה, ועם רשויות מקומיות וארגונים חברתיים נוספים בקהילה.
• ניהול ופיקוח תקציבי של התכנית.

כישורים נדרשים
• ניסיון בהפעלה וניהול פרויקטים חברתיים, בעל/ת אוריינטציה קהילתית, בפריסה ארצית.
• היכרות עם החברה החרדית על מאפייניה וצרכיה.
• ניסיון בבנייה ושליטה על תקציבים.
• ניסיון והיכרות עם מסגרות בלתי פורמליות ומתנ"סים בפרט - יתרון .
• בעל/ת תחושת אחריות ושליחות חברתית.
• מחויבות ונכונות להשקעה מאומצת, עבודה מול ריבוי משימות ושעות לא שגרתיות.
• ניסיון בבניית וניהול ממשקים ושיתופי פעולה.
תנאי סף:
• השכלה אקדמאית – תואר ראשון, תואר שני - יתרון
• רישיון רכב בתוקף

כפיפות
למנהלת המחלקה לזהויות בקהילה

תנאי העסקה
העסקה בחוזה אישי (מותנה)

מיקום המשרד
לוד

היקף משרה
100%

יש לשלוח קורות חיים למייל: h-yehudit@matnasim.org.il עד לתאריך: 6/12/2017

המכרז מיועד לגברים ונשים.
משאבי אנוש



דרוש/ה מנהל/ת תחום הסברה, שיווק ויחסי ציבור לתוכניות עמיתיםתאריך פרסום: 20/11/17
דרוש/ה מנהל/ת תחום הסברה, שיווק ויחסי ציבור
לתוכניות עמיתים של החברה למתנ"סים - החלמה נפשית בעזרת הקהילה, הפועלות לקידום השתלבות בקהילה של מתמודדים עם מגבלה נפשית, דרוש/ה מנהל/ת תחום הסברה, שיווק ויחסי ציבור.
תיאור התפקיד:
1. פיתוח אסטרטגיה בתחום ההסברה והשיווק לתכניות עמיתים והטמעתן בעשייה בשטח.
2. פיתוח ידע וכלים בתחום ההסברה והשיווק והטמעתו.
3. הובלת תהליך מיתוג התוכניות.
4. ריכוז ואיסוף מידע באופן שוטף על העשייה הייחודית המתקיימת במרכזים הקהילתיים.
5. כתיבה, עריכת חומרים והפצתם באמצעות אתר אינטרנט, ניוזלטר, פייסבוק, מיילים.
6. שיווק התוכניות בתוך הארגון ומחוצה לו: חומרים למייל ארגוני ולפייסבוק, עלונים, ידיעונים וכנסים.
7. הפקת פרסומים ותוצרים (פליירים, מוצרים למכירה, ברכות לחגים ועוד).
8. קשר עם רכז המדיה החברתית.
9. עבודה מול יח"צ של החברה למתנסים.
10. קשר ישיר מול מנהלי תכניות, מנחות ורכזי התוכניות.
דרישות התפקיד:
1. תואר רלוונטי בתחום השיווק/תקשורת, עדיפות לתואר שני
2. יכולת כתיבה וניסוח
3. יכולת הבעה בעל פה
4. ניסיון בעולם ההסברה, השיווק והיח"צ
5. יתרון להיכרות עם תוכניות חברתיות- קהילתיות
6. יתרון להיכרות עם מערך השיקום בבריאות הנפש
7. יכולת לעבוד תחת לחץ ולעמוד בלוחות זמנים
8. יכולת להניע אנשים לפעולה ולעבודה בשותפויות
9. יצירתיות ויוזמה
10. עבודה עצמאית
11. התפקיד מצריך נסיעות
העסקה במשרה מלאה, תחילת העסקה מיידית
מיקום המשרה: משרדי החברה למתנ"סים בלוד
קורות חיים מתאימים בלבד יש לשלוח למייל: amitim@matnasim.org.il עד לתאריך 3/12/2017
משאבי אנוש



דרוש/ה מנהל/ת תכנית "צעירים בונים קהילה"תאריך פרסום: 18/11/17

לתכנית בפריסה ארצית דרוש/ה מנהל/ת
תכנית "צעירים בונים קהילה" הינה תכנית ארצית מטעם החברה למתנ"סים, הפועלת לחיבור משמעותי של חברי הקהילה הצעירים לעשייה ושותפות בלקיחת אחריות על סביבת מגוריהם, חייהם החברתיים, להגברת העמדות החיוביות של הצעירים ולשינוי חברתי אמיתי ביישוב.
תיאור התפקיד:
• הקמה וניהול של רשת מרכזי צעירים בפריסה ארצית.
• ניהול צוות רכזים שטח.
• ניהול שותפויות מול משרדי ממשלה, עמותות, מרכזים קהילתיים וחברות עסקיות.
• כתיבה והובלה של תכנית עבודה שנתית, עמידה במדדי פעילות וביעדים תקציביים ולהביא לכדי מימוש את מטרות התכנית.
דרישות:
• תואר ראשון לפחות, ממוסד אקדמי המוכר ע"י המל"ג.(רצוי תואר שני)
• ניהול צוות עובדים/מדריכים בפריסה ארצית.
• כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
• ראש גדול ובעל/ת חשיבה קהילתית.
• ניסיון בהובלת פעילויות קהילתיות-יתרון.
• זמינות לעבודה במשרה מלאה ולעיתים בשעות הפעילות (אחה"צ / ערב).
• רישיון נהיגה.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
משרדי החברה ממוקמים בעיר לוד.
יש לשלוח קורות חיים לשרה דוד במייל: sarad@matnasim.org.il ועד לתאריך : 30/11/2017
משאבי אנוש



דרוש מנהל תכניות חינוכיות בספורטתאריך פרסום: 18/11/17
לחברה למתנסים דרוש מנהל תכניות חינוכיות בספורט
לתוכנית ערכים בספורט

הגדרת התפקיד
• אחריות כוללת את בנייה ויישום תכנית עבודה להטמעת מודלים חינוכיים במסגרות ספורט במרכזים קהילתיים בפריסה ארצית.
• ניהול והובלת תהליכים חינוכיים במרכזים הקהילתיים מול הנהלות ואנשי מקצוע.
• הובלת צוות מנחים בפריסה ארצית
• פיתוח שותפויות בעיריות, ארגונים ומוסדות.
• תיאום והובלת הכשרה של מדריכים צעירים במרכזים הקהילתיים
• יצירת שותפויות ופעילויות משותפות בין מרכזים קהילתיים
• יצירת סביבה חינוכית שמאפשרת פיתוח אישיותו של ספורטאי וחניך
• תיאום ונחייה על פי צורך של סדנאות אינטראקטיביות לילדים, הורים ומאמנים.
• אחריות על עמידה במסגרת תקציבית ותכנית על פי מדדים ויעדים.
דרישות התפקיד
תואר ראשון
• איש/אשת חינוך וחברה בעל רקע וניסיון בניהול תכניות של לפחות 5 שנים.
• ניסיון בניהול צוות עובדים ושותפים
• יכולת הנעה ורתימה של שותפים חדשים.
• ניסיון בהדרכה, הכשרה והנחייה של ילדים, נוער ובוגרים.
• ניסיון עם התנהלות של מועדון ספורט, מסגרות נוער ומתנ"סים.
• בעל ניסיון בהפעלת תכניות במרחב קהילתי ובמיוחד בחברה הערבית.
• יחסי אנוש מעולים.
• יש לשלוח קורות חיים לשרה דוד במייל: sarad@matnasim.org.il ועד לתאריך : 30/11/2017

כפיפות : מנהל המחלקה לילדים נוער וצעירים
מיקום המשרה: משרדי החברה למתנ"סים בלוד

תנאי העסקה: 75% משרה
משאבי אנוש



דרוש/ה מנהל/ת המחלקה לייעוץ ופיתוח ארגוניתאריך פרסום: 16/11/17
מינהל משאבי אנוש

מנהל/ת המחלקה לייעוץ ופיתוח ארגוני

להלן הודעה על משרה פנויה חדשה בהיקף של משרה מלאה:

תיאור התפקיד

ניהול וריכוז פעילות הייעוץ והפיתוח הארגוני בחברה למתנסים:

א. הובלה מקצועית של תחומי הייעוץ והפיתוח הארגוני בחברה, ובכלל זה:
• אבחון ואיתור צרכי פיתוח ארגוני התומכים בהשגת יעדי החברה.
• פיתוח, בנייה והטמעה של תכניות, תהליכים וכלים מתחום הפיתוח והייעוץ הארגוני התומכים בצרכי הארגון.
• תמיכה מקצועית בתהליכי שינוי ארגוני.
• הובלה מקצועית של תהליכי פיתוח והכשרת מנהלים/ צוותים בארגון.
• מתן מענה לצרכים העולים מתכניות יחידתיות באמצעות כלי פיתוח ארגוני, בניית כלים, ליווי והנחיית מנהלים.
ב. אחריות לניהול מערך היועצים בחברה ובכלל זה:
• ניהול צוות עובדים ויועצים במחלקה.
• ניהול ספקים: מכרוז, גיוס, השמה, ניהול שוטף ובקרה מקצועית וניהולית.
ג. גיבוש וניהול תכנית עבודה שנתית, גיוס משאבים וניהול תקציבים.
ד. שותפות בצוותים ובתהליכים מקצועיים המתקיימים בחברה ובמינהל משאבי אנוש: סיקור פנים ארגוני, תכניות עבודה, הערכת עובדים, פיתוח עתודות ניהוליות, תהליכי הדרכה והכשרה וכיוב'.
ה. ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונה.


כישורים נדרשים

• תואר שני בהתנהגות ארגונית, ייעוץ ארגוני, פסיכולוגיה תעסוקתית, סוציולוגיה, מדעי החברה, לימודי עבודה.
• ידע וניסיון בתחום ייעוץ ופיתוח ארגוני – 5 שנים לפחות.
• חמש שנים לפחות ניסיון בייעוץ ופיתוח ארגוני בארגון בפריסה ארצית:
- ניסיון מוכח בהובלת תהליכים חוצי ארגון
- ניסיון מוכח בייעוץ לדרג ניהולי בכיר
- ניסיון בפיתוח תכניות עבודה
• רישיון נהיגה בתוקף.



יכולות נדרשות
- יחסי אנוש מעולים
- יכולת הנעה והשפעה
- יכולת עבודה באופן עצמאי
- גישה פרואקטיבית


כפיפות ארגונית
לסמנכ"לית מינהל ומשאבי אנוש.

מיקום המשרד
משרדי החברה בלוד.


יש לשלוח קו"ח למייל: hr@matnasim.org.il עד לתאריך 26/11/2017 בשעה 14:00.

המכרז מיועד לגברים ולנשים.



משאבי אנוש



לתכנית קרב- דרוש/ה תקציבן/ית למחוז צפוןתאריך פרסום: 15/11/17
דרוש/ה תקציבן/ית

תוכנית מתן שירותי ניהול ותפעול של תוכניות העשרה ביישובים שונים בישראל (תוכנית קרב) פונה לאיתור תקציבן/ית

תאור התפקיד:

• הכנת תקציבים למוסדות לימוד הפועלים בתוכנית
• הפקת הזמנות שנתיות
• הפקת הזמנות שוטפות לפי דרישה
• עדכוני תקציב לפי הצורך
• בקרת תקציב חודשיות וביצוע תחזיות ועדכונים בתאום עם רכזי האזורים
• אישור ביצוע שעות עבודה
• אישור הזמנות וחשבוניות
• קבלת כספים הפקדות לבנק מעקב
• ניהול תקציב משרדי


דרישות התפקיד
• תואר ראשון לפחות בתחומי הכלכלה מנע"ס
• נסיון של חמש שנים לפחות בתחומי ניהול תקציב
• שליטה גבוהה במיומנויות מחשב ותוכנת אקסל במיוחד.
• תודעת שירות גבוהה ואיכפתיות
• יכולת עבודה בצוות רב תחומי


היקף משרה וכפיפות:
המשרה הינה בהיקף של 100%
כפיפות למנהל אזור הצפון
מקום העבודה: מושב שורשים

יש לשלוח קו"ח עד לתאריך 30/11/2017 למייל amits@karev.org.il

רק פניות מתאימות תענינה
משאבי אנוש



עבור לתוכן העמודהחברה למתנ"סים מרכזים קהילתיים בישראל בע"מ - חל"צ